wtorek, 13 października 2015

ulubione lakiery na jesień i zimę | Wibo / Miss Sporty / Life

ulubione lakiery na jesień i zimę
W dzisiejszym poście pokażę Wam 5 lakierów, po które sięgam najczęściej podczas jesieni i zimy. Myślę, że nikogo nie zaskoczę, jeżeli powiem, że wszystkie są w odcieniach fioletu/zgaszonego różu? ;) Jako, że na lakiery do paznokci nie wydaję fortuny, pojawią się tutaj raczej znane i tanie marki. Zapraszam :)

ulubione lakiery na jesień i zimę
^ Od lewej:

MISS SPORTY, lasting colour nr 390 / ok. 7zł
Śliczny, zgaszony róż. Uwielbiam tego typu róże na chłodniejsze sezony.

LIFE (Super-Pharm), nr 24 / ok. 6zł
Fiolet podchodzący pod fuksję. Bardzo lubię ten odcień.

MISS SPORTY, lasting colour nr 500 / ok. 7zł
Najbliżej mu do typowego fioletu. Jeden z moich ulubionych odcieni.

WIBO, chic matte nr 5 / ok. 7zł
Jedyny mat w mojej kolekcji. Ciemniejszy odcień fioletu z małą domieszką brązu. 

LIFE, nr 52 / ok. 6zł
Najciemniejszy odcień, jest to fiolet podchodzący pod brąz.

     Od lewej: Life / Wibo / Miss Sporty / Life / Miss Sporty

Jakie są Wasze jesiennie kolory? :) 

22 komentarze :

  1. Ja zima sięgam po burgund, szarość i ciemną zieleń :) Z tym, że z lakierów moim hitem i marką które jestem wierna niezmiennie jest - golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemną zieleń nawet mam i też preferuję w chłodniejsze sezony :) muszę się więc wybrać do golden rose po lakiery!

      Usuń
  2. Najlepsze kolory na jesień. Lubię takie burgundy, do tego czekoladowe brązy i odrobinę szarości,

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy bardzo podobny gust :* Śliczne kolorki! I jesień staje się piękniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, aż się chce tej jesieni! :)

      Usuń
  4. Ten pierwszy z MISS SPORTY ma piękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki:) Chyba sama skuszę się na ten z Miss Sporty nr 390 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te kolory, właśnie szukałam inspiracji na jesień. A że lubię bardzo lakiery Life (niedrogie, a trwałe), to chyba wybiorę się jutro do Superpharm. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te odcienie kupowałam jeszcze w wakacje, ale raczej powinny być :)

      Usuń
  7. Like the second photo :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/10/one-last-time.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam matowy wibo, ale ten mat długotrwały nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolory. Są idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to zdecydowanie kolory jesieni :-) ja dorzuciłabym do tej gamy kolorystycznej jeszcze bordo, złoto i brązy ;-)
    Od siebie mogę polecić lakiery żelowe bez używania lampy od Essence. W przystępnej cenie, a efekt na paznokciach cudowny :-)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki idealne na zimie! :) super post. zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka