czwartek, 8 października 2015

ulubione brązowe cienie do powiek | Manhattan & My Secret

Uwielbiam brązy w makijażu oka, nieważne czy jest to ciepła pora roku czy zimna. Oczywiście po takie odcienie zdecydowanie częściej sięgam w te chłodniejsze sezony i im niższe temperatury, tym chętniej używam ich w moim makijażu. Dzisiaj pokażę Wam moje dwa ulubione brązy, jeden jest stosunkowo nowy w mojej kosmetyczce, a drugi jest już ze mną od ponad roku.



Manhattan, Multi Effect Eyeshadow, 95R Mad Maroon 

CENA: 15,99zł   |   WAGA: 2g   |   DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann   |   WYKOŃCZENIE: satynowe

Cień posiadam chyba już od ponad roku i nadal jest go sporo. Używam go dosyć często, więc widać już w nim spory ubytek ;) Cień ma raczej chłodną tonację. Uwielbiam jego masełkowatą konsystencję, bardzo przyjemnie się go aplikuje i rozciera. Nie tworzy plam. Pigmentacja jest dobra, cień daje dosyć delikatny efekt na oku, ale to raczej z powodu jego jasnego odcienia, niż z braku pigmentu. Myślę, że jest to mój ulubiony cień z całej mojej kolekcji cieni i częste użytkowanie tylko to potwierdza :) Na pewno odkupię, kiedy mi się skończy.


My Secret, Matt Eyeshadow, nr 506

CENA: 6,99zł   |   WAGA: 3g   |   DOSTĘPNOŚĆ: Natura   |   WYKOŃCZENIE: matowe

Cień jest moim stosunkowo nowym nabytkiem, używam go od jakichś 2 miesięcy.  Jego tonacja jest cieplejsza niż tego z Manhattanu, ma również lepszą pigmentację. Cień jest matowy, a jego konsystencja dosyć sucha. Dosyć dobrze się rozciera, jednak trzeba uważać z ilością produktu, żeby nie zrobić sobie plam na oku. Lubię ten cień za jego kolor i pigmentację. No i oczywiście cenę! ;)


Lubicie brązy w makijażu oka? :)

14 komentarzy :

  1. Bardzo lubię brązy! Mam sporo cieni w takich kolorach. Muszę rozejrzeć się za tym z MySecret, mam dwa inne kolorki z tej serii i jestem bardzo zadowolona z pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązy i beże to must have w mojej kosmetyczce. :) lubię subtelne wykończenie oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić My secret ciągle o nim zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten cień Manhattan i z tego co pamiętam był on naprawdę bardzo dobry a i kolor bardzo ładny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawdę fajny, mam ochotę na jakiś nowy kolor z tej serii :)

      Usuń
  5. Brązy zawsze w mojej kosmetyczce muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam brązy :) Mysle, że te o których dziś mówisz, spisałby się i u mnie :) Zwykle jednak kupuję paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei mam mało paletek, bo zawsze mam wrażenie, że płacę też za cienie, których nie będę używać :)

      Usuń
  7. Cień z MS wygląda bardzo przyjemnie:)

    Piękny szablon bloga!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten drugi na ręce u mnie wygląda jak piękny fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fioletem nie jest, ale ma w sobie odrobinę fioletowych tonów :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka