wtorek, 20 października 2015

obecna pielęgnacja twarzy - Sylveco / Yasumi / Pose / Mariza / Theo Marvee

Moja kolekcja kosmetyków do pielęgnacji twarzy nie jest zbyt duża, ale myślę, że wystarczająca. Zazwyczaj nie kupuję kosmetyków "na zapas", dlatego regularnie zużywam to, co mam. 4 z 5-ciu produktów, które dzisiaj pokażę dostałam kiedyś w pudełkach Shinybox i muszę przyznać, że jest to dosyć wygodna opcja, bo o ile ważna jest dla mnie pielęgnacja twarzy, to jakoś kupowanie tego typu  produktów nie jest dla mnie jakąś wielką przyjemnością. Zdecydowanie wolę zakupy makeup'owe ;)

Na początek produkty do oczyszczania i tonizowania twarzy.  O oczyszczającym peelingu do twarzy Sylveco pisałam już TUTAJ. Stosuję go średnio 2x w ciągu tygodnia, a szczególnie teraz, kiedy pogoda jeszcze bardziej wysusza skórę.
Codziennie rano i wieczorem do mycia twarzy używam pudru do oczyszczania skóry Yasumi. Ciekawy produkt, wysypujemy puder na dłonie, wmasowujemy w zwilżoną twarz, a produkt momentalnie zamienia się w delikatną piankę. Po umyciu twarzy, wylewam odrobinę toniku Theo Marvee na wacik i przecieram skórę twarzy. Nie używam go codziennie (często o tym zapominam :x), ale jest bardzo przyjemny w aplikacji, a do tego pięknie pachnie! 

kremy do twarzy
Do nawilżania twarzy mam kilka kosmetyków, ale ostatnio najczęściej używam organicznego kremu Pose. Aplikuję go na noc, a na dzień używam kremu z Tołpy - czarna róża (nie wrzucałam już zdjęcia, bo jest już na wykończeniu, a opakowanie pozostawia wiele do życzenia). Kremy z Tołpy uwielbiam, super się wchłaniają i dobrze nawilżają. Kremu pod oczy Mariza używam codziennie wieczorem i czasami rano, o ile nie zapomnę. Nawilża okolice pod oczami, więc spełnia swoje zadanie. 

Znacie któryś z tych produktów? Czego Wy używacie w swojej pielęgnacji? :)

33 komentarze :

  1. Ciekawi mnie ten peeling Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten puder. Nigdy nie miałam styczności z takim kosmetykiem. Moja skóra na szczęście nie jest tak podatna na zmieniającą się aurę, ale ten krem Pose też bym spróbowała, zwłaszcza, że jest organiczny. :) Ja obecnie wykańczam cały zestaw z Alterry, później kosmetyki przywiezione z Białorusi lub wosk z Malty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Alterry powoooli zużywam olejek do twarzy, chociaż muszę przyznać, że nie jest to mój ulubiony sposób nawilżania twarzy :)

      Usuń
  3. Kupiłam dzisiaj peeling Sylveco, zobaczymy czy mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Sylveco uwielbiam krem brzozowy, jest jak śmietanka :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzmi fajnie, muszę się mu przyjrzeć :)

      Usuń
  5. Ten krem z marizy pod oczy bardzo ciekawy, muszę mu sie lepiej przyjrzeć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder do twarzy jest ciekawy. Nigdy nie używałam czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bardzo peelin z Sylveco, a tonik Theo Marve UWIELBIAM! Pachnie przecudnie, podobnie do Forbidden Euphora, choć na dobrą sprawę tonik nie powinien być tak mocno perfumowany.
    Puder do mycia z Yasumi mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder mam już na wykończeniu, ale też muszę przyznać, że jakoś mnie nie urzekł. jest w porządku, spełnia swoją rolę i jest całkiem wydajny, ale chyba bym go nie odkupiła ;)

      Usuń
  8. Kosmetyki znam ale sama jeszcze ich nie miałam. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ten puder, bo nie miałam odczynienia z takim produktem. Podobnie jak ty używam wyłącznie niezbędnych produktów. Cenię sobie żel do twarzy oczyszczający z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki od Sylveco. Akurat nie stosowałam peelingów, ale kremy próbowałam wszystkie i pomadkę ochronną z peelingiem i są moim zdaniem bardzo skuteczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczyszczający peeling do twarzy Sylveco kusił mnie długo, ale ostatecznie nie zakupiłam go. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/10/lost-my-faith.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych produktów, jednak tak się składa, że o każdym z nich słyszałam coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling z Sylveco sama uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ten krem Pose się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! Bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwuję i zostaję na dłużej;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie produkty bardzo fajne;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty, wiele z nich nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Śliczny i bardzo kreatywny blog osoby z pasją! <3
    Zaprosiłabym Cię na swojego bloga, ale nie prowadzę bloga
    tylko instagrama na którego chciałabym Cię z miłą chęcią zaprosić! :)
    Chętnie się również odwdzięczam.
    mój ig: janaanastazja
    link: https://www.instagram.com/janaanastazja/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog ,robisz bardzo ładne zdjęcia :)
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :* jesli tak to zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawił mnie ten puder, wydaje się być fajną sprawą. :) Ja aktualnie do oczyszczania twarzy używam płynu micelarnego z Garniera, który sprawdza się u mnie bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten puder mnie zaciekawił! Od niedawna stosuję puder do twarzy z Make Me Bio, jeśli taka forma przypadnie mi do gustu to może skuszę się też na Yasumi ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawił mnie ten puder do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka