poniedziałek, 5 października 2015

CATRICE eye brow stylist - kredka do brwi

kredka do brwi Catrice - eye brow stylist

W moim makijażu brwi są jednym z ważniejszych elementów. Nie zawsze tak było, ale w tym momencie nie wyobrażam już sobie makijażu bez podkreślenia brwi. Jeszcze niedawno do ich malowania używałam cienia, ale chciałam spróbować czegoś innego, biorąc pod uwagę, że z cieniami jest trochę zabawy i nie zawsze ma się na to czas. Skusiłam się więc na kredkę Catrice - eye brow stylist.

kredka do brwi Catrice - eye brow stylist

CATRICE, eye brow stylist - kredka do brwi / nr 030 brow-n-eyed peas

 CENA:  11,99zł    |    WAGA: 1,6g    |    DOSTĘPNOŚĆ: m.in drogerie Natura / Internet

Posiadam kredkę o numerze 030 brow-n-eyed peas w odcieniu chłodnego brązu. Jest dosyć twarda, ale nie przypomina typowego ołówka i wyrysowywanie brwi może sprawić trochę problemów, jeśli jej dobrze nie zatemperujemy. Kredka nie nadaje się do super dokładnego wyrysowania brwi, ale raczej do nadania im delikatnego kształtu i do ich wypełnienia. Oczywiście im bardziej zatemperowana kredka, tym łatwej jest się nią posługiwać i uzyskać kształt brwi, o jaki nam chodzi. Oprócz produktu do brwi, z drugiej strony kredka posiada też szczoteczkę do przeczesywania włosków, co jak dla mnie jest sporym plusem. Można wykorzystać ją do przeczesania brwi, ale także do zebrania nadmiaru produktu. Trwałość niestety nie jest zachwycająca. Kredkę nietrudno rozetrzeć, więc lepiej unikać dotykania swoich brwi. Jak dla mnie kredka jest w porządku, dobrze mi się z nią pracuje kiedy jest zatemperowana, ale gdy końcówka już się trochę "zaokrągli", aplikacja niestety nie jest już taka łatwa i przyjemna. Na pewno ją zużyję, ale jeszcze nie wiem czy odkupię.

kredka do brwi Catrice - eye brow stylist
kredka do brwi Catrice - eye brow stylist

Napiszcie mi koniecznie, jakie produkty Wy polecacie do makijażu brwi :)

13 komentarzy :

  1. Lubię ją, ale teraz przerzuciłam się na puder do brwi Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzmi ciekawie, muszę się przejść na ich stoisko :)

      Usuń
  2. Uwielbiam :) Już mi się kończy, muszę skoczyć po nową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta kredka;) obecnie używam kredki z eveline ale ta mnie kusi przez Ciebie teraz ;)
    Ciekawy blog, będę tu częściej zaglądać i czekam na więc;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ją uwielbiam i faktycznie musi być natemperowana i przez to szybciej się zużywa ale bardzo lubię efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie używam color tattoo, a potem zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam Aquq Brow Make Up For Ever :) Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tych kredkach Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie używam kredki do brwi Shiseido. Zostaję na Twoim blogu na dłużej,obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś jaśniejszą wersję dla blondynek mimo, że jestem brunetką, ale sprawdziła się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka