piątek, 4 września 2015

ulubione szminki na jesień: GOLDEN ROSE / MAYBELLINE

Nie wiem jak Wy, ale ja się bardzo cieszę z nadchodzącej jesieni. Jesień zazwyczaj kojarzy nam się ze stonowanymi, ciemnymi barwami, nie tylko jeśli chodzi o ubrania, ale także makijaż. I mimo że każdy może się ubierać i malować jak chce niezależnie od pory roku, to jednak takie przygaszone barwy w makijażu czy stroju zdecydowanie bardziej pasują mi do chłodniejszych sezonów. Dzisiaj skupimy się na ustach, a mianowicie pokażę Wam 3 propozycje szminek, które bardzo lubię i które według mnie świetnie wpasowują się w jesienny klimat :) 

ulubione szminki na jesień: golden rose / maybelline

GOLDEN ROSE 
VELVET MATTE NR 14 i 20

Bardzo popularne szminki ze względu na jakość, cenę i dostępność wielu odcieni. Są świetnie napigmentowane, długotrwałe i przyjemne w aplikacji. Wykończenie matowo-satynowe sprawia, że pozostają na ustach do kilku godzin. Nie podkreślają suchych skórek i z reguły nie wysuszają ust, ale jeśli mamy je tego dnia odrobinę przesuszone, to warto nałożyć pomadkę nawilżającą przed aplikacją szminki. Posiadam numer 14 czyli taki chłodny brudny róż oraz nr 20, który podchodzi pod kolor wina. Cena: ok. 12zł.


MAYBELLINE 
COLOR SENSATIONAL NR 547

Szminka jest również bardzo dobrze napigmentowana, ale jej wykończenie jest z tych bardziej błyszczących. Przyjemnie się aplikuje, nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust. Szminka jest w żywym czerwonym kolorze, który zdecydowanie zwraca na siebie uwagę. Cena: ok. 28zł

ulubione szminki na jesień: golden rose / maybelline
ulubione szminki na jesień: golden rose / maybelline

Jak widać jesienią królują u mnie ciemne kolory na ustach, a jak jest u Was? Jakie są Wasze typy? :)

30 komentarzy :

  1. Śliczne te kolory, ale mi nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Maybelline jest super :) Uwielbiam jesień za takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, choć ja bym się w nich źle czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolory - iście jesienne ;)
    mam jedną kredkę w takim kolorze jak 14 i wydawało mi się, że takie kolory mi nie pasują, ale powoli się przekonuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super, trzeba próbować nowych rzeczy :)

      Usuń
  5. Ładne kolorki :) Mam inne kolory z tych serii :) Maybelline uwielbiam, ale GR nie przypały mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jesteś pierwszą osobą, od której słyszę, że nie lubi GR! :D ale wiadomo, każdy ma inne preferencje :)

      Usuń
  6. a ja się w takich właśnie dobrze czuję :) są świetne, szczególnie GR 14, będę polować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam. ja się teraz zastanawiam nad tymi nowymi odcieniami 28 i 29 :)

      Usuń
  7. GR 14 wymiata i choć jestem fanką błyszczyków (Luxury jest po prostu niezastąpiony) to pewnie się na nią skuszę. ;) lubię takie kolory choć jestem bladziochem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) Lubie takie wyraziste kolorki, ale niestety nie bardzo mi pasują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do każdego pasuje coś innego :) na mnie np. źle wyglądają jasne róże/korale :)

      Usuń
  9. zakochałam się w nr 14 :) wręcz idealny na jesień, oby mi się udało go dorwać ;P
    pozdrawiam! http://aniowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolorki, bardzo takie lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam GR nr 20 i uwielbiam :) Rzeczywiście takie kolory najlepiej nosi się jesienią!
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory idealne!! każdy z nich mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory :) Muszę się rozejrzeć za szminka z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za kolory! Piękne zdjęcia no i pomadki, które sama lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki z serii velvet matte są rewelacyjne i mają całkiem fajną cenę, więc również polecam. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta mocna pomadka jest boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serię Velvet matte z GR uwielbiam, i do tego cena tak kusząca. Jak narazie mam 5 kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka