poniedziałek, 14 września 2015

SYLVECO - oczyszczający peeling do twarzy

Peeling oczyszczający do twarzy Sylveco.
Dużo u mnie ostatnio kolorówki, to dzisiaj dla odmiany coś z pielęgnacji ;) Polska marka Sylveco słynie z kosmetyków o dobrych, naturalnych składach, a to jest coś, co zdecydowanie zachęca mnie do zakupu. Bo o co jak nie o skórę powinniśmy dbać najbardziej? W dzisiejszym poście przeczytacie o oczyszczającym peelingu do twarzy z Sylveco. Zapraszam :)

  ___________
 SYLVECO oczyszczający peeling do twarzy

CENA: ok. 20zł    |    POJEMNOŚĆ: 75ml    |    DOSTĘPNOŚĆ:  m.in. drogerie Natura / Internet


OD PRODUCENTA
Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania, z rozszerzonymi porami. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek. Peeling zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego o działaniu normalizującym pracę gruczołów łojowych, łagodzącym podrażnienia i przyspieszającym regenerację. Stosowany systematycznie dotlenia skórę, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum.

SKŁAD
Woda, Korund, Olej sojowy, Masło karite (Shea), Gliceryna, Triglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego, Stearynian glicerolu, Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate, Olej z pestek winogron, Ekstrakt ze skrzypu polnego, Wosk pszczeli, Alkohol cetylowy, Alkohol benzylowy, Guma ksantanowa, Kwas dehydrooctowy, Olejek z drzewa herbacianego

MOJA OPINIA

Nie mam wielkiego doświadczenia z peelingami do twarzy, ale napiszę Wam jak ten produkt zachowywał się na mojej skórze. Peeling ma gęstą, zbitą konsystencję. Delikatnie rozprowadzam niewielką ilość na zwilżonej twarzy masując ją okrężnymi ruchami przed około 2 minuty, oczywiście omijając okolice oczu. Drobinki ścierające są naprawdę malutkie, ale świetnie wykonują robotę. Następnie ciepłą wodą dokładnie spłukuję peeling z twarzy i delikatnie przyciskam ręcznik do twarzy aby ją osuszyć. Skóra po jest dobrze oczyszczona, wygładzona, ale nie podrażniona. Peeling jest wydajny, bo niewielka ilość potrzebna jest aby zaaplikować go na całą twarz. Produkt nie należy może do najtańszych, ale też nie jest drogi. Do plusów można dodać też jego plastikowe opakowanie, dzięki któremu nie ma obaw, że nam się stłucze, a produkt zmarnuje. Wieczko jest odkręcane, co dodatkowo chroni przed niefortunnym upadkiem i rozlaniem peelingu. Co do zapachu, jest on z rodzaju tych "naturalnych", niezbyt zachęcających. Ale coś za coś, mnie jakoś specjalnie nie przeszkadza. Według mnie, produkt jest wart tych ok. 20zł ze względu na dobre oczyszczanie, naturalny skład i wydajność.

Peeling oczyszczający do twarzy Sylveco.
Peeling oczyszczający do twarzy Sylveco.
Znacie kosmetyki Sylveco? :)

19 komentarzy :

  1. Super post ^^
    Zapraszam do mnie panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go i świetnie się sprawdzał, dlatego teraz zdecydowałam się na wersję wygładzającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze sporo zostało, ale jak się skończy, to przyjrzę się też innym wersjom :)

      Usuń
  3. Jak skończę mój peeling to może padnie na Sylveco :) Bardzo podoba mi się szata graficzna Twojego bloga, prosta ale taka klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis jest naprawdę świetny. :) za każdym razem wchodzę i myślę sobie, że w minimalizmie i tych stokrotkach jest coś takiego jak w Marilyn Monroe.:) poza tym peeling jest niezły, chociaż ostatnio bawię się w typowo domowy. :)

      Usuń
    2. dzięki dziewczyny! to strasznie miłe :) staram się co chwilę coś ulepszać. cieszę się, że Wam się podoba :)

      Usuń
  4. mam na niego od jakiegoś czasu ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten peeling, już 2 opakowanie. Świetny kosmetyk. Miałam problem z czarnymi wągrami w okolicach nosa i na nosie. Wcześniej płaciłam raz w miesiącu 60 zł u kosmetyczki za oczyszczanie skóry twarzy (powinnam chodzić częściej, ale to duży koszt), a teraz 20 zł i wystarcza dla 2 osób na ponad miesiąc (+peeling pleców). Korund- te małe drobinki ścierające, rewelacyjnie oczyszczają skórę i nie podrażniają jej. Mam cerę wrażliwą i alergiczną, a peeling sprawdził się super. <3 kocham kosmetyki Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo polubiłam ich kosmetyki i na pewno skuszę się też na inne. jeszcze dodatkowo to polska marka, więc tym bardziej warto się im przyjrzeć :)

      Usuń
  6. Super post ^^ bardzo mi się spodobał :)
    Zapraszam do mnie http://panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się w końcu na niego skusić! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chętnie wypróbowała jego działanie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej mam ochotę wypróbować coś marki Sylveco ;) Sporo pozytywnych opinii w sieci na jej temat! I w tym poście oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam na niego chęć przez dłuższy czas ale jakoś przeszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam firmę, ale żadnego kosmetyku od nich jeszcze nie miałam. A jeśli chodzi o peeling to z pewnością żadnego nie zakupię. Do twarzy i do ciała miałam ich mnóstwo, a najlepiej sprawdza się u mnie ten robiony prze zemnie. Z kawy. Do kawy mielonej, prawdziwej (2 łyżeczki) dodaję płyn do kąpieli. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nic nie miałam z tej firmy ale kusi mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak będę miała okazję na pewno się skuszę na niego ;) Obecnie używam oczyszczającą pastę z Ziaji i jestem zadowolona .

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka