środa, 23 września 2015

ostatnio obejrzane filmy | polecam

Ostatnimi czasy nie mam za dużo czasu na filmy (a może zwyczajnie źle nim gospodaruje;)), ale udało mi się zobaczyć kilka w przeciągu mniej więcej dwóch miesięcy. W dzisiejszym poście znajdziecie cztery propozycje filmów, które mi się spodobały i mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu.


Prześmieszna komedia. Polecam tę część jak i pierwszą, obie według mnie zdecydowanie warte obejrzenia :) Jest to historia zespołu a cappella, który bierze udział w międzynarodowym konkursie piosenki. Dziewczyny z zespołu są świetne zgrane, śpiewają fantastycznie, no i są mega zabawne. Film dostarcza sporej dawki śmiechu, ale też wiele przyjemności z pięknych wykonań piosenek.
 _____


Dzika droga to film o kobiecie, która wyrusza w pieszą wędrówkę, podczas której ma nadzieję uporać się ze swoimi problemami i dotychczasowym toksycznym życiem. Podróż sprawia bohaterce wiele trudu, już po kilku przebytych kilometrach zadaje sobie pytanie co jej strzeliło do głowy, ale mimo wszystko nie poddaje się i kontynuuje wędrówkę. Wzruszył mnie ten film w kilku momentach, daje do myślenia i uważam, że naprawdę warto go obejrzeć. 
 _____


Pięknie przedstawiona historia Kopciuszka. Zdecydowanie również dla dorosłych! Podobało mi się to, że nic nie zmieniono w historii, wszystko było tak, jak w bajce. Nie było też nawiązań do współczesności, czy to w ubiorze czy w dialogach. Świetnie dobrali też role do bohaterów, a książę z Kopciuszkiem są wręcz przeuroczy. Polecam!
 _____


Zazwyczaj jestem sceptycznie nastawiona do polskich filmów, jednak słyszałam wiele dobrego o Carte Blanche, więc dałam mu szansę. Film naprawdę na poziomie. Przedstawia historię nauczyciela historii, który zaczyna tracić wzrok, ale nie mówi o tym nikomu oprócz swojemu przyjacielowi. Postanawia nie rezygnować z zawodu nauczyciela, ale jest mu bardzo ciężko z postępującą chorobą. Musi wymyślać różne sposoby, które ułatwiają mu uczenie, przemieszczanie się i kontakty z ludźmi. Poruszający film, polecam.


A jakie filmy Wy polecacie? Co ostatnio oglądałyście? :)

16 komentarzy :

  1. Znam tylko Kopciuszka :) a obejrzę sobie Pitch Perfect :) a ostatnio obejrzałam Millerowie,Bezpieczna przystań,Cloud 9,Szkoła uczuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie oglądałam oprócz Cloud 9 :) zaraz o nim poczytam

      Usuń
    2. Może Ci średnio spodobać bo to Disney (: o oglądałam jeszcze Anabelle i Sierotę :)

      Usuń
    3. Sierotę widziałam, przerażający film :D

      Usuń
  2. Film "Dzika Droga" zapisuję na listę ''do obejrzenia'' :) Jesienią w długie wieczory zamierzam troszkę nadrobić zaległości filmowe, bo latem malutko było czasu i jakoś chęci brak na siedzenie przez tv czy laptopem i oglądanie filmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, a chłodniejsze sezony są idealne do tego! :)

      Usuń
  3. "Kopciuszka" bym chętnie zobaczyła. Musze znaleźć chwilę i obejrzeć :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prócz Kopciuszka, żadnego z filmów nie widziałam i chętnie obejrzę ;) Lecz mi osobiście Kopciuszek nie przypadł do gustu ;/ Był nieco nudny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z tych filmów ale koniecznie muszę zobaczyć Carte Blanche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od siebie polecam agentka - niedawno leciał w kinach. Takie dialogi ze brzuch boli ze śmiechu do tego świetni aktorzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam "Dzika droga" i podobał mi się, a Carte Blanche jakoś nie podszedł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam Kopciuszka, nie powaliło mnie, ale miło spędziłam popołudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cinderella piekny film , Pitch Perfect beznadzieja :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka