czwartek, 10 września 2015

matowe cienie MY SECRET | kolorówka do 10zł

Cienie są jednymi z moich ulubionych kosmetyków kolorowych i używam ich bardzo często w moim makijażu. Jest ich także w mojej kosmetyczne najwięcej, ponieważ lubię zmieniać je każdego dnia. W dzisiejszym poście przedstawię Wam ostatnio odkryte przeze mnie pojedyncze cienie My Secret, które są tanie, a dobrej jakości. Zapraszam :)

matowe cienie My Secret

CENA: 6,99zł    |    WAGA: 3g    |    DOSTĘPNOŚĆ: drogerie Natura    |    WYKOŃCZENIE: matowe   

Posiadam dwa matowe cienie z serii Matt Eyeshadow w odcieniach 505 i 506. Kolor nr 505 można określić jako beżowo-śmietankowy, a 506 to brąz. Te odcienie świetnie nadają się do codziennego makijażu i dobrze się ze sobą komponują. Cienie mają bardzo dobrą pigmentację i są przyjemne w aplikacji. Trzeba jednak z nimi uważać, bo mają dosyć suchą konsystencję i łatwo nabrać za dużo produktu na pędzel (warto strzepać nadmiar przed aplikacją). Mogą także odrobinę pylić. Niestety oferta matowych cieni My Secret jest jak dla mnie trochę uboga, bo mimo że jest ich 20 odcieni, to wiele z nich nie nadaje się na co dzień albo zwyczajnie nie są w moim guście (TUTAJ dostępne kolory). Myślę jednak, że za taką cenę warto się im przyjrzeć i przetestować, a często można je także dorwać na różnych promocjach, więc polecam czatować :)

matowe cienie My Secret
Miałyście do czynienia z cieniami My Secret? :)

22 komentarze :

  1. Miałam kiedyś jeden cień z My Secret i też go bardzo lubiłam, ale ostatnio stały się bardzo popularne, chyba teraz ciężko dostać 505 w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam, że ciężko je dostać :) ja je kupiłam stosunkowo niedawno i do tego na promocji -40%

      Usuń
  2. Uwielbiam! Mam dwa kolorki i są świetne! I ta pigmentacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ostatnio nr 505, ale teraz myślę, że ten drugi też by mi się przydał do dziennych makijaży ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory i cena bardzo przystępna chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te cienie!!!!!!
    Matowych mam ładnych kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo mam ich kilka w swojej kolekcji - uważam, że są naprawdę świetne. Przy tej cenie nie można wymagać więcej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kolorki, takie moje :) Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu :)) :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma tych cieni, ale 505 to kolor, który posiadam, ale z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te cienie, chcę je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są naprawdę fajne, warto wypróbować :)

      Usuń
  10. Śliczne kolory i fajna pigmentacja :)

    lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 506 chętnie bym wypróbowała.Lubię taki odcień;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli cienie - to lubię tylko matowe! Ta seria jest rewelacyjna :) Mam czerń i biel i fajnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka