wtorek, 1 września 2015

ulubione kosmetyki sierpnia '15 | KOBO / SENSIQUE / ESSENCE / MANHATTAN

ulubione kosmetyki sierpnia '15
Koniec miesiąca, więc nadszedł czas na ulubieńców! Produkty, które pokażę używałam w sierpniu zdecydowanie najczęściej, co prawda nie ma tu nic szalonego, ale to przecież czas wakacji i nie zawsze chce nam się dużo kombinować z makijażem, prawda? Zapraszam do przeglądu kosmetyków :)


CIEŃ SENSIQUE nr 143

Pisałam o nim w jednym z ostatnich postów i jest to jeden z moich ulubionych cieni na lato. Ma śliczny złotawo-brzoskwiniowy odcień, nie jest bardzo napigmentowany, ale w tym przypadku mi to nie przeszkadza, bo podoba mi się ten delikatny efekt na oku. Cena: 6,99zł.


CIEŃ MANHATTAN nr 95R mad maroon

Mam ten cień w swojej kosmetyczce już chyba od ponad roku, ale nadal mi się nie znudził. Regularnie do niego powracam ze względu na kolor i jakość. Cień jest dostatecznie napigmentowany, bardzo dobrze się go rozciera i świetnie się łączy z innymi cieniami. Zazwyczaj nakładam go na całą powiekę lub w jej załamanie. Cena: ok. 18zł.


 SZMINKA ESSENCE nr 15 oh so matt!

Kolor nudziakowy, idealnie sprawdza się w dni, kiedy nie mamy zbyt dużo czasu, bo nie wymaga wielkiej precyzji przy aplikacji. To moja trzecia szminka z tej serii i chyba ulubiona ze względu na uniwersalny kolor. Po pomalowaniu ust, lubię odcisnąć w chusteczkę nadmiar produktu dla naturalniejszego efektu. Cena: 9,99zł.


BRONZER KOBO nr 311 nubian desert

Tego bronzera chyba nie trzeba nikomu przedstawiać ;) Bardzo dobra pigmentacja, nadaje się świetnie do konturowania ze względu na chłodny odcień. Cena: 19,99zł.



Swatche od góry: Sensique / Manhattan / Kobo / Essence
Używałyście któregoś z tych kosmetyków? 

26 komentarzy :

  1. muszę kupić bronzer w tym odcieniu, bo mam sahara sand i jest zbyt delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie dobrze, że go nie kupiłam, bo pewnie dla mnie też byłby zbyt delikatny :)

      Usuń
  2. podoba mi się kolor tego bronzera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer Kobo muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwne, ale jeszcze nie próbowałam pomadek z Essence :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak duży wybór w sklepach, że nie ma możliwości wszystkiego przetestować :)

      Usuń
  5. u mnie też w ulubieńcach bronzer z kobo :) jutro muszę iść po tą pomadkę, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skusiłam Cię widzę! ale przynajmniej jest tania :)

      Usuń
  6. Ta kolorystyka kosmetyków zapewne sprawdziłaby się także u mnie :) Mam tylko bronzer z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie kupiłabym ten bronzer z KOBO, ale na dobry początek musiałabym się nauczyć nakładania bronzerów tak aby nie wyglądać jak klaun :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może ta jaśniejsza wersja na początek? na YouTubie znajdziesz masę filmików z instrukcjami makijażowymi, warto zajrzeć :)

      Usuń
  8. Bronzery z KOBO były w promocji :D 11.99 zapłaciłam :P
    Zapraszam również do mnie, 200 obs i ruszam z rozdaniem KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się załapałam na tę promocję Kobo :)

      Usuń
  9. Niestety żadnego z tych produktów nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedną szminkę z Essence z tej serii i bardzo ją lubię ;). Noszę ją zwłaszcza jesienią, więc muszę ją odszukać ;). Cień ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bronzer Kobo bardzo lubię a o cieniach Sensique pisałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie, kupiłaś moją ukochaną szminkę z Essence na którą poluję! :D Teraz już na sto procent muszę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! kupuj kupuj, myślę, że warto :)

      Usuń
  13. Bardzo lubią te pomadki Essence, mam kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy najbliższej okazji mam w planach sięgnąć po bronzer z Kobo :) Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bronzer KOBO tylko w jaśniejszym kolorze i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj uwielbiam ten bronzer od Kobo, najlepszy drogeryjny bronzer!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka