wtorek, 4 sierpnia 2015

ulubione cienie na lato | CATRICE / SENSIQUE / MAYBELLINE



W lecie zdecydowanie stawiam na minimalny makeup, ale od czasu do czasu lubię też pomalować się cieniami, a szczególnie takimi rozświetlającymi, które świetnie współgrają z opalenizną. Najbardziej lubię te w odcieniach złota, miedzi i brzoskwini. Dzisiaj pokażę trzy cienie, które idealnie sprawdzają się w lecie, a przy tym są w przystępnych cenach.

od góry:

SENSIQUE
diamond shine nr 143, kolor: brzoskwiniowo-złoty
Jeden z moich najnowszych cieni, ale już go zdążyłam polubić. Pigmentacja nie jest wybitna, ale w sumie odpowiada mi to w tym cieniu. Daje delikatny, brzoskwiniowo-złoty kolor na powiece. 
cena: 6,99zł

CATRICE
nr 750 new in brown, kolor: różowe złoto
Pigmentacja jest dobra, cień ładnie się rozciera. Kolor można określić jako różowe złoto.
cena:11,99zł

MAYBELLINE
color tattoo nr 35 on and on bronze, kolor: miedziano-złoty
Cień ma bardzo dobrą pigmentację, trwałość i wydajność. Można budować intensywność koloru, w zależności od ilości nałożonego cienia. Jest w miedziano-złotym kolorze. Więcej o nim TUTAJ.
cena: ok. 25zł



Od lewej: Catrice, Sensique, Maybelline

A jakie są Wasze typy na lato? :)

23 komentarze :

  1. Też głównie Color Tatoo oraz cień 505 z My Secret. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna czy Sensiquw mam akurat ten sam nr, ale Catrice i Maybelline mam na 100%
    Lubię je bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cień z Catrice mi się podoba, ten z Maybelline mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię cienie Catrice, mam i się sprawdzają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam na razie tylko dwa, ale wiem, że na pewno powiększę kolekcję o nowe :)

      Usuń
  6. On and on bronze to mój ulubieniec od dłuuuuuuugiego czasu :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog! :)

    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są :) Catrice strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kolorki w moim typie, przygarnęłabym je ochoczo :) Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię takie neutralne kolory na lato :) Wpadł mi w oko ten z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest delikatny, ale ładnie wygląda na oku :)

      Usuń
  11. piękne ! :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/soczewki-i-kosmetyki_6.html poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łądne kolorki, ale nie maluję się cieniami do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię cienie tych marek, a zwłaszcza Maybelline Color Tattoo :D Niedawno weszły nowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresował mnie ten cień z Sensique, ma bardzo ładny kolor. Też mam ten Color Tattoo, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja unikam cieni w swoich makijażach, szczególnie latem :) Kredka eyelinerem w zupełności mi wystarcza ;)
    Ale kolory tych cieni bardzo ładne, jeśli już sięgam to właśnie tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne te cienie z Catrice i Sensique

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka