sobota, 22 sierpnia 2015

kosmetyki do 'no makeup' makeup | BOURJOIS / RIMMEL / ESSENCE i inne

Lato, wakacje, jest to czas kiedy nie zawsze chce nam się malować albo nakładać na twarz pełen makeup. Czasami zdarza się, że musimy coś szybko załatwić, a nie chcemy spędzać pół godziny przed lustrem malując się. Jeżeli nie chcecie wychodzić z domu całkowicie bez makijażu, świetnie sprawdzi się tutaj "no makeup" makeup, czyli makijaż, który sprawia, że wyglądamy jakbyśmy tego makijażu na sobie nie miały, ale kamufluje to, co trzeba i delikatnie podkreśla naszą urodę. Dzisiaj pokażę Wam kilka kosmetyków, które składają się na mój "no makeup" makeup :)

W mojej wersji tego makijażu znajduje się 5-6 kosmetyków, w zależności czy tego dnia mam dobrą cerę, jeśli tak, wtedy najczęściej rezygnuję z podkładu. Załóżmy jednak, że potrzebuję trochę więcej krycia, więc na początek nakładam cienką warstwę podkładu Bourjois Healthy Mix nr 51 lub 52. Następny jest korektor Bell, a raczej dwa (nr 1 i 2), które mieszam, żeby uzyskać idealny dla mnie odcień  i nakładam go pod oczy, na powieki, nos, przy skrzydełkach nosa i ewentualnie na jakieś większe wypryski. Pudrem Rimmel stay matte nr 001 przypudrowuję lekko całą twarz, ale w okolicach nosa i brody nakładam go trochę więcej. Dalej maluję rzęsy tuszem Essence lashmania reloaded i podkreślam brwi kredką Catrice nr 030. Na koniec nakładam pomadkę nawilżającą na usta Alterra rumiankowa i to właściwie tyle. Można by użyć jeszcze odrobiny bronzera i rozświetlacza na kości policzkowe, ale w małych ilościach, żeby wyglądało to bardzo naturalnie. Taki makijaż ujednolica kolor twarzy, zakrywa niedoskonałości, a przy tym podkreśla oczy i brwi, które nadają całości wyrazu :) 

A jak wygląda Wasz "no makeup" makeup? :)

27 komentarzy :

  1. Nie znam żadnego z przedstawionych przez ciebie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlżejszy makijaż u mnie wygląda tak : krem BB, puder transparentny, baza pod cienie, jasny cień na całą powiekę, w zewnętrznym kąciku ciemniejszy, tusz do rzęs, na brwi cienie z Catrice, pomadka ochrona i może odrobina różu lub jasnego bronzera. :) Healthy Mix też mam, ale dla mnie nie jest nomakeup makeup :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę w końcu dorwać jakiś fajny krem BB! czaję się na niego już jakiś czas, ale zawsze się boję, że odcień mi nie podpasuje ;)

      Usuń
  3. Ja z kredką Catrice średnio się polubiłam, chociaż w sumie jeśli chcemy wykonać makijaż w 5 minut, to może się sprawdzić. Ale do dokładnego wyrysowania brwi już nie bardzo :) Healthy Mix uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać, że na początku byłam z tej kredki bardzo zadowolona, ale z czasem końcówka zaczęła się zaokrąglać i teraz coraz ciężej się nią maluje :(

      Usuń
  4. Mój makijaż "no makeup" wygląda bardzo podobnie ;). Nawet kilka produktów się powtarza: m.in. pomadka z Alterry czy puder z Rimmela. Podkład też miałam ,ale już się skończył i teraz używam Lasting Finish Nude z Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam nigdy tego podkładu, dobrze się spisuje? :)

      Usuń
  5. Lubię korektory z Bell, ale trochę ciemnieją i trzeba na to uważać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, dlatego zawsze mieszam te dwa odcienie :)

      Usuń
  6. Ojeju, u mnie ten puder totalnie nie nadaje się do no makeup makeup...daje takie ciastko na twarzy, że głowa mała ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się sprawdza całkiem dobrze w tej roli, najważniejsze, żeby nie przesadzić z ilością :)

      Usuń
  7. stay matte lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamierzam właśnie wypróbować ten podkład :), mam nadzieję, że nie będzie bardzo się świecił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie świeci się jakoś bardzo, ale też dużo zależy od kremu jaki nakładamy pod spód :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. ja je bardzo lubię, ale tylko w połączeniu :) osobno ich kolory kompletnie mi nie odpowiadają :)

      Usuń
  10. moja ukochana kredka do brwi z catrcie :) ja ostatnio używam tylko kredki do brwi, jakąś kredkę do oczu, tusz do rzęs, róż i jakaś pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. też się polubiliśmy, chociaż jak dla mnie ideałem nie jest :)

      Usuń
  12. Ja jeśli się w ogóle maluję to tylko w taki sposób, nie lubię mieć na sobie "tony" makijażu, rozświetlaczy, bronzerów, pudrów i tego wszystkiego, tylko lekki makijaż taki jak pokazałaś mi odpowiada, jestem ciekawa tego pudru i podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder Stay Matte i tusz Lashmania także lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo podobnie, choć mam inne kosmetyki :) healthy mix muszę w końcu kupić.. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię Healthy Mix i Stay Matte ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam podkład, kredkę catrice i pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie to najjaśniejszy puder, delikatnie róż, dodatkowo eyeliner. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, ze nie pokazałaś jak on prezentuje się u Ciebie :( Ten Podkład i puder, który opisałaś to mój ulubiony duet :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka