niedziela, 9 sierpnia 2015

DENKO: tołpa & essence

Jestem jedną z tych osób, które zużywają kosmetyki stosunkowo wolno, więc takie posty raczej nie będą pojawiały się zbyt często. Nie zamierzam pisać tutaj o żelach pod prysznic i tego typu produktach, bo zwyczajnie nie przywiązuję do nich większej wagi. W dzisiejszym poście pokażę trzy kosmetyki, dwa z nich polecam, a jeden jest przeciętniakiem ;)


Tołpa, regenerujący krem wzmacniający na noc

Od producenta: "wzmacnia naczynia krwionośne, regeneruje i odżywia."
Bardzo polubiłam kremy Tołpy. Oprócz tego mam jeszcze krem na dzień z czarnej róży i oba mnie nie zawiodły. Jeżeli chodzi o wzmacnianie naczyń krwionośnych, to raczej nic w tej kwestii się nie polepszyło, ale szczerze, to nawet tego nie oczekiwałam. Krem bardzo ładnie pachnie, ma gęstą konsystencję, ale bardzo dobrze się rozsmarowywuje i naprawdę szybko wchłania (tutaj duży plus ode mnie, bo nienawidzę kiedy kremy się długo wchłaniają). Produkt dobrze nawilżał i pozostawiał skórę twarzy mięciutką i gładką. Na pewno wrócę do kremów Tołpy.
Cena regularna: 42,99zł / 40ml, ale Tołpa często robi różnego rodzaju promocje, więc warto zaglądać na stronę lub zamówić newslettera.


Essence, tusz do rzęs LASHmania reloaded

Jest to jeden z moich ulubionych tuszy i oczywiście musieli go wycofać ze sprzedaży. Został mi jeden, którego obecnie używam, a później pozostanie mi szukanie równie dobrego zamiennika. Tusz pogrubia, wydłuża i rozdziela rzęsy. Szczoteczka jest bardzo wygodna, nie sprawia, że rzęsy się sklejają, nie nakłada też zbyt dużej ilości produktu. Dajcie znać jeśli macie zamiennik tego tuszu, pls!
Cena regularna: ok. 12zł. 

Essence, żel do brwi

Żel wygląda troszkę niewyjściowo, ale musicie to mu wybaczyć. Myślę, że większość z nas wie, jak takie produkty wyglądają podczas ich używania, a szczególnie kiedy są bezbarwne. Nie mam porównania do innych żeli, bo był to mój pierwszy, ale myślę, że jest przeciętnym produktem. Można powiedzieć: "żel jak żel". Niestety nie był supertrwały, czasami nie potrafił ujarzmić niektórych włosków. Raczej go nie odkupię. Może polecicie coś dobrego i w rozsądnej cenie?
Cena regularna: ok. 9zł

A jak Wam idzie wykańczanie produktów? :)

17 komentarzy :

  1. Bardzo cenię markę Tołpa i uważam, że mają genialne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno sięgnę jeszcze nie raz po ich kosmetyki :)

      Usuń
  2. Ja też nie zużywam wielu produktów. Nie lubię projektów denko, mimo że kosmetyki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie to samo. chociaż lubię czytać o zużytej kolorówce, bo nie jest to jednak taka łatwa sprawa :)

      Usuń
  3. Kremy z Tołpy u mnie niestety nie bardzo się sprawdzają :< Ja do tej pory również wolno zużywałam produkty a to dlatego, że wiecznie miałam zaczęte wszystko na raz...ostatnio jednak postanowiłam sobie, że zanim będę kupować nowe kosmetyki, muszę zużyć to, co mam, dlatego moje ostatnie denka to po prostu jakieś giganty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że je zużywasz :D najgorzej kiedy wydasz na coś pieniądze, a to się przeterminuje zanim zdążysz wykończyć

      Usuń
  4. Chciałam kupić ten żel do brwi ale widzę, że nie ma sensu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli nie masz bardzo niesfornych włosków, to powinien dać radę :)

      Usuń
  5. Też swego czasu używałam żelu z Essence i niestety muszę się z Tobą zgodzić, że wiele mu brakuje do ideału. Ze znalezieniem dobrego żelu w rozsądnej cenie miałam spore problemy, więc wróciłam do mojego ulubieńca, którym jest żel z MACa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam Essence - żel do brwi i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inne odczucia jak widać :) chociaż gdyby był AŻ tak zły, to nie zużyłabym go całego :)

      Usuń
  7. Tołpa ma bardzo dobre kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, choć miałam chyba próbkę tego kremu z Tołpy. Niedawno pojawił się post z projektem denko na moim blogu, ale ja akurat pokazuję żele pod prysznic itp., więc było troszkę większe. Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie ciekawił żel do brwi Essence, ale skoro nie grzeszy trwałością to raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tragiczny nie jest, ale myślę, że warto poszukać czegoś bardziej trwałego :)

      Usuń
  10. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka